DRIKK MER VANN

Jeg synst det er utrolig vanskelig f i meg nok vann. Jeg drikker alt for lite og det ender opp med at jeg blir dehydrert. Fr syk hodepine, blir slapp, huden blir trr og ja...det suger rett og slett.

I det siste har jeg blitt flinkere p det. Lastet ned WaterMinder p mobilen, det er en app p iPhone som skal gjre det enklere holde oversikt over vanninntaket. Det har hjulpet meg en del. Noe annet som har hjulpet er tilsette ting i vannet, som sitron, jordbr, appelsin, osv. Det gjr at det smaker bedre og ser mye mer delikat ut. Jeg har byttet ut saft, brus, juice med vann, til middag og andre mltider g. Finner g at det er lurt ha med seg en vannflaske p jobb. Liker ikke drikke iskaldt vann, siden det er da mye vanskeligere drikke mer av det. Det er mye lettere drikke mer vann om det ikke er iskaldt.

Her er noen grunner for drikke mer vann :

  • Vann slukker trsten mest effektivt
  • Kroppen trenger vann for at alle deler av kroppen skal virke bra.
  • Vann er GRATIS!
  • Vann gjr at du tler mer varme.
  • Vann motvirker hodepine og gjr at du fr mindre vondt i hodet.
  • Vann etter trening er helt ndvendig for at kroppen skal komme seg raskt og bli klar for nye prestasjoner.
  • Vann er bra for tennene
  • Du fr penere hud av drikke vann, du fr rett og slett mye sunnere hud.
  • Vann er en ndvendighet for tenke klart.
  • Det har INGEN kalorier.







Kristin

01.04.2014 kl.23:48

S herlige bilder - og takk for pminnelsen! :)

Jeg drikker for lite vann, rett og slett fordi jeg glemmer det. Har hatt en app som har minnet meg p det jeg ogs, men s ble jeg slv likevel :/ M vel bare f inn en god rutine p det :)
miinemor

02.04.2014 kl.10:58

Gode tips! Selv elsker jeg vann <3
Skriv en ny kommentar
hits