BERLIN / DEL II

Nå har jeg endelig fått gått gjennom alle bildene fra Berlin turen som vi var på for to måneder siden. Av å se på alle bildene så gikk det opp for meg hvor fantastisk den turen var, jeg har ikke ord. Fikk sett så utrolig mye og fikk endelig møtt mine herlige vertsforeldre og vertssøsken i gjen etter et helt år. Gleder meg allerede til neste sommer, når jeg skal på besøk til dem. Jeg er ufattelig heldig for å ha folk jeg kan kalle familie nesten over hele verden. Jeg er så utrolig glad i dem alle og takknemlig for hver og en av de. Vel, jeg skal ikke kjede dere med hvor takknemlig og glad jeg er i de menneskene rundt meg, så her er de siste bildene fra turen. Picture overload, here you go.

07.08.2014  ·  reising  ·  Ingen kommentarer

NOE Å SE FREM TIL

Hei! Nå er det kun en uke til jeg skal reise til Tyskland! Dette har vi da planlagt i nesten et helt år nå og jeg har sett frem til dette lenge. Jeg skal altså møte vertsfamilien min igjen! Gud, så jeg gleder meg! Jeg skal reise sammen med kjæresten og vi drar den 2 juni til Berlin. Vertsfamilien min kommer ikke dit før den 5 juni, men Tabea (vertssøsteren min fra Tyskland) bor i Berlin, så det blir fortsatt utrolig moro! Vi skal jo være der i en hel uke, så jeg håper på å oppleve nye ting og se mye i løpet av den tiden jeg er der. Har jo aldri vært i Berlin før, så dette blir spennende! Hotellet vi skal bo på er heldigvis midt i sentrum, så det er ikke lang avstand til alle severdighetene. Er det noen steder/attraksjoner jeg brude besøke når jeg er i Berlin?

26.05.2014  ·  reising  ·  4 kommentarer

VALLDALEN

På lørdag dro jeg og Audun en tur til Valldalen, farmoren hans har campingvogn der, så vi fikk låne den. Vi var der til i dag, altså mandag. Vi kom dit om kvelden, grillet pølser og bare satt å slappet av ute med levende lys og koste oss. Dagen etter tok vi en tur til tafjorden og var turister. Senere på dagen ble Audun syk, så vi fikk ikke gjort så mye mer. Så dro vi hjem igjen i dag. Det var veldig koselig å ta en slik tur før sommerferien er over, som er faktisk om ei uke (!!!). Uff, jeg gruer meg til skolen, jeg er vel ikke den eneste.

12.08.2013  ·  reising  ·  Ingen kommentarer

BILDER FRA GÅRDEN

Tenkte jeg skulle bare ha et lite bildedryss fra da jeg var på ferie. Jeg var altså på gården til mormoren min og koste meg masse.

04.08.2013  ·  reising  ·  Ingen kommentarer

2 DAYS LEFT

Heiheheiheihei! På mandag reiser jeg hjem, endelig. Som de som leser bloggen min har fått med seg, er jeg i Litauen og besøker slekt osv. Jeg savner alt! Jeg vil hjem, jeg vil sove i min egen seng. Jeg savner alle vennene mine! Men hvertfall, tenkte jeg skulle bare skrive et kort innlegg, dere hører fra meg igjen så fort jeg har kommet hjem!

13.08.2011  ·  reising  ·  2 kommentarer

DA ER DET BARE Å PAKKE KOFFERTEN IGJEN

Hei godtfolk! Nå er stappa med masse mat og alt for masse kake, vi har familieselskap her idag og buksa er nå offisielt for liten.

Som jeg skrev før så skal jeg til litauen imorgen for å besøke slekt, skal være der i en måned og 4 dager! Det blir deilig å slippe unna styggeværet i Norge! Flyet går klokken 7 på morgonen imorgen. Jeg har nesten pakket ferdi, lagt inn mer musikk på ipoden, slettet 10 000 bilder på kameraet , men det er fortsatt så mye å gjøre før jeg drar! Jaja, god sommer alle sammen, skal prøve å blogge når jeg kommer hjem.

10.07.2011  ·  reising  ·  9 kommentarer

SWEDEN

Hei! Imorgen stikker jeg sammen med klassen min til Sverige! Har pakket ferdig og gjort alt klart til imorgen. Bussen går 06.45 og jeg må være klar 06.00 (!!)  fordi vi må kjøre inn til byen. Dagen kommer til å bestå av buss, tog, buss og mere tog. Så har vi 2 hele dager i Gøteborg før vi bruker den siste dagen på å reise tilbake, eller noe sånt. Vi skal blant annet på vitenskaps museum og liseberg, og på tiden som blir til overs kan vi gjøre det vi vil. GLEDER MEG!

Jeg slipper hvertfall unna regnet i Norge en liten stund.

Skal du eller har du vært på klassetur?