BERLIN / DEL II

N har jeg endelig ftt gtt gjennom alle bildene fra Berlin turen som vi var p for to mneder siden. Av se p alle bildene s gikk det opp for meg hvor fantastisk den turen var, jeg har ikke ord. Fikk sett s utrolig mye og fikk endelig mtt mine herlige vertsforeldre og vertsssken i gjen etter et helt r. Gleder meg allerede til neste sommer, nr jeg skal p besk til dem. Jeg er ufattelig heldig for ha folk jeg kan kalle familie nesten over hele verden. Jeg er s utrolig glad i dem alle og takknemlig for hver og en av de. Vel, jeg skal ikke kjede dere med hvor takknemlig og glad jeg er i de menneskene rundt meg, s her er de siste bildene fra turen. Picture overload, here you go.

07.08.2014    reising    Ingen kommentarer

NOE SE FREM TIL

Hei! N er det kun en uke til jeg skal reise til Tyskland! Dette har vi da planlagt i nesten et helt r n og jeg har sett frem til dette lenge. Jeg skal alts mte vertsfamilien min igjen! Gud, s jeg gleder meg! Jeg skal reise sammen med kjresten og vi drar den 2 juni til Berlin. Vertsfamilien min kommer ikke dit fr den 5 juni, men Tabea (vertsssteren min fra Tyskland) bor i Berlin, s det blir fortsatt utrolig moro! Vi skal jo vre der i en hel uke, s jeg hper p oppleve nye ting og se mye i lpet av den tiden jeg er der. Har jo aldri vrt i Berlin fr, s dette blir spennende! Hotellet vi skal bo p er heldigvis midt i sentrum, s det er ikke lang avstand til alle severdighetene. Er det noen steder/attraksjoner jeg brude beske nr jeg er i Berlin?

26.05.2014    reising    4 kommentarer

VALLDALEN

P lrdag dro jeg og Audun en tur til Valldalen, farmoren hans har campingvogn der, s vi fikk lne den. Vi var der til i dag, alts mandag. Vi kom dit om kvelden, grillet plser og bare satt slappet av ute med levende lys og koste oss. Dagen etter tok vi en tur til tafjorden og var turister. Senere p dagen ble Audun syk, s vi fikk ikke gjort s mye mer. S dro vi hjem igjen i dag. Det var veldig koselig ta en slik tur fr sommerferien er over, som er faktisk om ei uke (!!!). Uff, jeg gruer meg til skolen, jeg er vel ikke den eneste.

12.08.2013    reising    Ingen kommentarer

BILDER FRA GRDEN

Tenkte jeg skulle bare ha et lite bildedryss fra da jeg var p ferie. Jeg var alts p grden til mormoren min og koste meg masse.

04.08.2013    reising    Ingen kommentarer

2 DAYS LEFT

Heiheheiheihei! P mandag reiser jeg hjem, endelig. Som de som leser bloggen min har ftt med seg, er jeg i Litauen og besker slekt osv. Jeg savner alt! Jeg vil hjem, jeg vil sove i min egen seng. Jeg savner alle vennene mine! Men hvertfall, tenkte jeg skulle bare skrive et kort innlegg, dere hrer fra meg igjen s fort jeg har kommet hjem!

13.08.2011    reising    2 kommentarer

DA ER DET BARE PAKKE KOFFERTEN IGJEN

Hei godtfolk! N er stappa med masse mat og alt for masse kake, vi har familieselskap her idag og buksa er n offisielt for liten.

Som jeg skrev fr s skal jeg til litauen imorgen for beske slekt, skal vre der i en mned og 4 dager! Det blir deilig slippe unna styggevret i Norge! Flyet gr klokken 7 p morgonen imorgen. Jeg har nesten pakket ferdi, lagt inn mer musikk p ipoden, slettet 10 000 bilder p kameraet , men det er fortsatt s mye gjre fr jeg drar! Jaja, god sommer alle sammen, skal prve blogge nr jeg kommer hjem.

10.07.2011    reising    9 kommentarer

SWEDEN

Hei! Imorgen stikker jeg sammen med klassen min til Sverige! Har pakket ferdig og gjort alt klart til imorgen. Bussen gr 06.45 og jeg m vre klar 06.00 (!!) fordi vi m kjre inn til byen. Dagen kommer til best av buss, tog, buss og mere tog. S har vi 2 hele dager i Gteborg fr vi bruker den siste dagen p reise tilbake, eller noe snt. Vi skal blant annet p vitenskaps museum og liseberg, og p tiden som blir til overs kan vi gjre det vi vil. GLEDER MEG!

Jeg slipper hvertfall unna regnet i Norge en liten stund.

Skal du eller har du vrt p klassetur?